Wednesday, October 25, 2017

Travel: Cameron Highland - Pasar Malam Golden Hill dan Dinner Steambot

Assalamualaikum wbt...

Entry sebelum ini saya ada share pengalaman kami (sekejap saja) ke Big Red Strawberry. Tapi sebelum tu sebenarnya kami singgah ke Pasar Malam di Golden Hill dulu. Pasar malam dulu di Brinchang, tapi dah bertukar ke Golden Hill. Di Brinchang masih ada, tp lebih kepada gerai2 souvenir.

Kami sampai dalam 2.30 pm, punya la awal... orang tengah pasang khemah haha. Tapi banyak juga yg dah mula berniaga. Jadi kami dapat la banyak diskaun jugak sbb first customer gitu

pasar malam di kawasan perumahan (apartment)

katanya belakang tu perkampungan moden orang asli
Kami balik ke hotel untuk berehat sekejap. Lepas maghrib, jalan kaki jugak cari makan. Kali ni try steambot. Fauzi Steamboat kot namanya.

jalan2 cuaca sejuk, no hal
dinner kami malam tu
Kami ambil set steambot untuk 2 orang, tambah nasik goreng cina dan air. Total dalam RM60++. Dalam perjalanan pergi/balik kedai memang akan lalu kedai2 souvenir. Bolehla menjamu mata disamping menjamu selera.


Ini adalah malam terakhir kat sini huhu...tak puas 3 hari 2 malam kat sini. seronok menikmati cuaca. Apa2 pun sebelum tidur layan strawberry dulu yaaaa

nutella beli sendiri hehe
Terima kasih sudi baca. Next entry saya akan share perjalanan balik kami. Kami singgah di Kea Farm dan Green View Garden.






No comments:

Post a Comment